دانلود آهنگ های ابراهیم تاتلیس (گلچین شاد قدیمی غمگین)

دانلود آهنگ های ابراهیم تاتلیس (گلچین شاد قدیمی غمگین)

اهنگ ابراهیم تاتلیس ,ابراهیم تاتلیس شاد قدیمی ,اهنگ ابراهیم تاتلیس قدیمی غمگین ,آهنگ های ابراهیم تاتلیس شاد شاد ,ابراهیم تاتلیس شاد عروسی ,بهترین اهنگ های ابراهیم تاتلیس شاد

ابراهیم تاتلیس

ابراهیم تاتلیس (به ترکی استانبولی: İbrahim Tatlıses؛ زادهٔ ۱۹۵۲) خواننده اهل ترکیه‌ است. پدر او از عرب‌های ترکیه و مادرش از کردهای ترکیه بوده‌است. تاتلیسس افزون‌بر زبان ترکی، به زبان‌های عربی و کردی نیز تسلط کامل دارد. مردم در ترکیه نام ایبو را هم برای او استفاده می‌کنند. امپراتور (به ترکی استانبولی: İmparator) لقب متداولی برای اوست. وی در جنوب ترکیه و در شهر شانلی‌اورفه که شهری با جمعیتی متشکل از عرب‌ها، کُردها و ترکمن‌ها است، زاده شد.ابراهیم تاتلیسس در سال ۲۰۱۱ بهترین خواننده قرن ترکیه شد. او در ایران با نام ابراهیم تاتلیس هم شناخته می‌شود.

ابراهیم تاتلیس با ترانه‌های ترکی خود در ترکیه، آسیای میانه و کشورهای خاورمیانه مثل جمهوری آذربایجان، ایران، افغانستان، عراق و سوریه مشهور است، تاتلیسس با ترانه‌های ترکی‌اش مشهور شده، ولی گهگاه به عربی و کردی نیز ترانه‌هایی خوانده‌است. وی افزون بر این، یک تاجر، رستوران‌دار، سازندهٔ شوهای موسیقی تلویزیونی و فعال در زمینهٔ گردشگری است و یک فرستندهٔ رادیویی خصوصی به نام «تاتلیسس» (به‌معنای «شیرین صدا») دارد. وی در پروژه‌های ساخت‌وساز در کردستان عراق نیز درگیر بوده‌است. وی اکنون در شهر ازمیر زندگی می‌کند و رستوران تاتلیسس را در این شهر تأسیس کرده‌است.

.

ابراهیم تاتلیس اسمر قیز کارا قیز گوزلری بلا قیز

دانلود

.

.

ابراهیم تاتلیس نه گوزل گوزلرین وار نه شیرین سوزلرین وار

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس هایدی سویله

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس چاخماق چاخماقا گلدیک

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس سنده یردن یره وور گدسین بنی

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس بیر کولونو چوک سودیم او بنی هیچ سومییور

دانلود

.

.

ابراهیم تاتلیس اللهیم نیدی گناهیم

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس ماوی ماوی ماس ماوی

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس امان امان جان خدیجه ریمیکس

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس بیتانم دلی کبی سئوریم سنی بن

دانلود

.

او برای نخستین بار با عدالت دوراک ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام احمد تاتلی و دو دختر به نام‌های گولشن و گولدن هستند. ابراهیم در سال ۱۹۷۹ با پریحان ساواش ازدواج کرد، حاصل این زندگی ۴ ساله، دختری به نام ملک زبیده است. تاتلیسس در سال ۱۹۸۳ با دریا تونا ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام ابراهیم یا ایدو است. ابراهیم در سال ۲۰۱۱ با عایشه‌گل ییلدیز ازدواج کرد که حاصل آن الیف آدا است. این دو در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند. او در سال ۲۰۲۱ در برنامه ایبو شو از ازدواج خود با گلچین کاراکایا خبرداد.

.

ابراهیم تاتلیس لیلم لی

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس ظالیم ظالیم

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس آرامام

دانلود

.

.

ابراهیم تاتلیس بولامادیم

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس ماویشیم

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس تک تک

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس یایالار

دانلود

.
.

ابراهیم تاتلیس زلو

دانلود

.

دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

احمد کایا

  • 20 ژانویه 2024
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید