دانلود آهنگ های آغاسی قدیمی شاد فول آلبوم

دانلود آهنگ های آغاسی قدیمی شاد فول آلبوم

اهنگ آغاسی ,آغاسی شاد عروسی ,آهنگ دشتی آغاسی ,اهنگ اغاسی شاد بندری ریمیکس ,آهنگهای قدیمی نعمت الله آغاسی صوتی ,ترانه های اغاسی در کاباره

دانلود آهنگ های شاد آغاسی بصورت یکجا ( zip )

آغاسی

نعمت‌اللّٰه آزموده با نام هنری آغاسی (۲۹ تیر ۱۳۱۸، اهواز – ۱۴ آبان ۱۳۸۴، کرج) از خوانندگان سرشناس موسیقی عامه‌پسند و کوچه‌بازاری پیش از انقلاب ۱۳۵۷ بود و از خوانندگان لاله‌زاری به‌شمار می‌آمد.

آغاسی در ۲۹ تیر ۱۳۱۸ در اهواز از پدری اصفهانی و مادری دزفولی به دنیا آمد، پدر او اهل گزبرخوار بوده‌است. با وجود اینکه برادرش فرهنگی بود، تحصیل را ناتمام گذاشت و با کارگری کسب درآمد می‌کرد. به ورزش علی‌رغم نقص حرکتی که داشت در باشگاه تاج اهواز ادامه می‌داد و در اوان جوانی به خواندن آواز گرایش پیدا کرد.

او با خواندن آهنگ‌هایی مانند آمنه و لب کارون در سالن‌های موسیقی لاله‌زار تهران علاقه‌مندان زیادی پیدا کرد. از یادگاری‌های به‌یادماندنی او شیوهٔ رقص بندری او است که با چرخاندن دستمالی سفید در دستش انجام می‌داد. او پس از اجراهای موفقش در لاله‌زار نخستین خوانندهٔ لاله‌زاری بود که صدای او از رادیو و تلویزیون ملی ایران پخش شد.

آغاسی از دو ازدواج خود هفت فرزند و دو نوه دارد که دو تا از فرزندانش به نام علیرضا و داود، اکنون به خوانندگی به سبک و سیاق پدرشان مشغول هستند. علیرضا در ایران و داود در ترکیه زندگی می‌کنند.

همسر دوم وی شهلا آغاسی در ۵ تیر ۱۴۰۲ درگذشت.

آغاسی در روز شنبهٔ ۱۴ آبان ۱۳۸۴ بر اثر سکته مغزی در منزلش در کرج در سن ۶۶ سالگی درگذشت و در آرامستان امامزاده طاهر به خاک سپرده شد.


آهنگ نعمت الله آغاسی دل شده یک کاسه خون

دانلود آهنگ


آهنگ ساقی از آغاسی

دانلود آهنگ


آهنگ بتراش ای سنگ تراش آغاسی

دانلود آهنگ


آهنگ اومدم آغاسی

اومدم باز اومدم پشت پا به رسم این دنیا زدم

دانلود آهنگ


آهنگ نعمت الله آغاسی آمنه

دانلود آهنگ


آهنگ نعمت الله آغاسی با تو قهرم

دانلود آهنگ


آهنگ نعمت الله آغاسی دختر همسایه

دانلود آهنگ


آهنگ نعمت الله آغاسی آوازه خوان

دانلود آهنگ


آهنگ  نشکن نشکن

دانلود آهنگ


آهنگ نعمت الله آغاسی دل آزاد

دانلود آهنگ


آهنگ  نعمت الله آغاسی نازت کنم

دانلود آهنگ


آهنگ زیبای بندر آغاسی

دانلود آهنگ


  • 7 سپتامبر 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید