دانلود گلچین آهنگ های برتر حسن شماعی زاده شاد خاطره انگیز

دانلود گلچین آهنگ های برتر حسن شماعی زاده شاد خاطره انگیز

آهنگ حسن شماعی زاده ,دانلود آهنگ شاد قدیمی آهنگ حسن شماعی زاده به صورت فول آلبوم یکجا و تکی با لینک مستقیم و پخش آنلاین

حسن شماعی زاده

حسن شماعی زاده (زادهٔ ۱ آذر ۱۳۲۱ در اصفهان) آهنگساز، خواننده، و نوازندهٔ نامی موسیقی پاپ ایرانی است. وی خواننده سرودهای ملی میهنی می‌باشد.

برخی از مهم‌ترین آهنگ‌های موسیقی پاپ ایرانی که توسط خوانندگان سرشناسی چون گوگوش، داریوش، معین، ابی، حمیرا، هایده، مهستی، لیلا فروهر، عارف و… خوانده شده‌اند، از ساخته‌های او بوده‌است. او پس از انقلاب ۱۳۵۷ به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد و در آن‌جا هم به آهنگ‌سازی و خوانندگی ادامه داد؛ آثار او بیشتر با تنظیم دیگر موزیسین‌های ایرانی منتشر شده‌است.

حسن شماعی‌زاده از ۱۳ سالگی در ارکستر یکی از تئاترهای اصفهان، به عنوان نوازنده کار هنری‌اش را آغاز کرد. فارغ‌التحصیل دبیرستان ادب اصفهان. در سال ۱۳۴۱ پس از پایان دوران دبیرستان برای پیشرفت در موسیقی به تهران آمد، و پس از مدتی کار در تئاتر، در سال ۱۳۴۵ وارد رادیو شد. او هم‌زمان ارکسترهای جاز، پاپ، را برای جوانان و مردم می‌نواخت و با چند ارکستر اسپانیایی همکاری می‌نمود و در رادیو و مراکز هنری تهران نیز به نوازندگی می‌پرداخت. او مدتی برای گروه معروف بلک کتس نیز ساکسیفون می‌زد.

.

اهنگ ندونسته دلمو به غریبه سپردم

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده آروم آروم

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده عروسی

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده بت شکن

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده داماد

دانلود

.

حسن شماعی‌زاده خوانندگی را از سال ۱۳۵۲ آغاز کرد. این اتفاق در برنامهٔ شوی زندهٔ چشمک در آخرین جمعهٔ مرداد ماه ۱۳۵۲ و به گفتهٔ خود شماعی‌زاده به درخواست مردم افتاد. در آن برنامه که گوگوش، اردلان سرفراز و واروژان نیز حضور داشتند، شماعی‌زاده ترانهٔ «مرداب» را با شعر اردلان سرفراز و تنظیم واروژان اجرا کرد.[۸] ترانه‌ای که تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ترانه‌های زمان خود شد و حدود ۱۹۸ هزار صفحه از آن فروش رفت، که در نوع خود رکورد قابل توجهی بود.

خوانندگی او توجه‌ها را به خود جلب کرد و پس از مرداب، شماعی‌زاده ترانه‌های پرمخاطب دیگری را نیز ساخت و اجرا کرد که «اقاقی» با ترانه‌ای از شهیار قنبری یکی از آنهاست که در سال ۱۳۵۴ منتشر شد. در سال ۱۳۵۴ شماعی‌زاده در یک نظرسنجی از سوی مجلهٔ زن روز به عنوان بهترین خواننده مرد سال شناخته شد و در همان نظرسنجی با حدود ۵۰ هزار رأی بهترین آهنگساز سال شناخته شد.

.

آهنگ شماعی زاده دنیا دنیا

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده دونه دونه

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده دوشیزه خانوم

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده فریاد عشق

دانلود

.

.

در پی پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ در ایران، و در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۵۷ عده‌ای از متعصبین به خانهٔ شماعی‌زاده حمله کردند. با اطلاع‌رسانی یکی از همسایگان، شماعی‌زاده در خانه سرگرد ولیعهد پنهان می‌شود و فردای آن روز از ایران خارج می‌شود. او چهار ماه بعد مجدداً به ایران بازمی‌گردد و پس از گذراندن پنج ماه در ایران برای همیشه ایران را ترک می‌کند.

 

آهنگ شماعی زاده گل

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده کردستان

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده مدلی

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده نمیشه

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده پرستش

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده پرواز عشق

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده پسرم

دانلود

.

.

حسن شماعی‌ زاده در شهر لس‌آنجلس از ایالت کالیفرنیای آمریکا سکونت دارد. او هر سال در ماه‌های مارس و اوت به دوبی می‌رود و در کلابی به اسم پاتوق برنامه دارد.

او در سال ۱۳۴۷ با فاطمه (نوشین) ازدواج کرد که این زندگی مشترک تاکنون نیز ادامه داشته‌است. او یک پسر به نام افشین و یک دختر به نام عقیق (با نام آمریکایی نیکی) دارد، که پسرش دندان‌پزشک و دخترش در کار خرید و فروش خانه فعالیت دارد.

او برای اعضای خانواده‌اش آهنگ‌هایی هم ساخته‌است؛ ترانهٔ «پسرم» برای پسرش، ترانهٔ «یه دختر دارم شاه نداره» برای دخترش، و نیز ترانهٔ «همسرم» و «مدیون» برای همسرش. شماعی‌زاده همچنین ترانه‌های «رپ» و «دوست دارم» را با همراهی دخترش عقیق خوانده‌است. او قشنگ‌ترین لحظه زندگیش را روز فارغ‌التحصیلی پسرش از دانشگاه می‌داند.

شماعی‌زاده دوستدار حیوانات است و روزی ۲، ۳ ساعت را با حیوانات خانگی‌اش می‌گذراند.

دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

شماعی زاده چندی پیش، پس از ۳۰ سال دوری از مادرش، در دبی مادرش را ملاقات کرد.

 

آهنگ شماعی زاده سرمو برات میدم

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده صدای عشق

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده شب رقص و آواز

دانلود

.

.

آهنگ شماعی زاده تولد عشق

دانلود

.دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

  • 20 ژانویه 2024
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید