دانلود آهنگ های مصطفی ججلی (جدید و قدیمی)

دانلود آهنگ های مصطفی ججلی (جدید و قدیمی)

دانلود تمامی آهنگ های مصطفی ججلی فول آلبوم جدید و قدیمی با لینک مستقیم و پخش آنلاین ترکیه ای Mustafa Ceceli

مصطفی ججلی

مصطفی ججلی

مصطفی ججلی و یا مصطفی ججیلی (به ترکی استانبولی : Mustafa Ceceli) (زاده ۲ نوامبر ۱۹۸۰ میلادی در آنکارا-ترکیه)، خواننده ، آهنگساز و تنظیم ‌کننده اهل ترکیه است.

مصطفی ججلی در سال ۱۹۸۹ میلادی در سریال تلوزیونی Köy Doktoru (پزشک دهکده) در نقش مصطفی ایفای نقش کرده است.وی همچنین در سال ۲۰۰۷ میلادی نقش بوراک را در سریال تلوزیونی Hepsi 1 (همه اش ۱) بازی کرده است.

خانوادهٔ وی از زمانی که او بچه‌ای خردسال بود از علاقه شدید او به موسیقی با خبر شدند؛ او از ۶ سالگی آموزش‌های پیانو را فرا گرفت و پس از دو سال آموزش دیدن پیانو پیشنهاد هنرستان هنرهای زیبای آموزش و پرورش را دریافت کرد… پس از اینکه در رشته ی دامپزشکی دانشگاه آنکارا قبول شد با گروهی که خودش با دوستانش درست کرده بودند نوازندگی را شروع کرد. همچنین برای هنرمندانی که می‌خواستند آلبوم تهیه کنند سوابق دموی (پیش پرده آهنگ‌های) آنها را آماده می‌کرد. وی موزیک هایی با نیگار موحرم ، بوراک بولوت ، آیرم دَریجی ، کورتولوش کوش ، ایرمک آریجی و… دارد.

مصطفی ججلی درسال ۲۰۰۸ با سینم گدیک «Sinem Gedik» ازدواج کرد و فرزند این زوج با نام آرین «Arın» در تاریخ ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۱ متولد شد. مصطفی و سینم درسال ۲۰۱۷ از هم دیگر جدا شدند و مصطفی در همین سال با سلین ایمر «Selin İmer»‌ ازدواج کرد.

 مصطفی ججلی سلطانیم

 مصطفی ججلی و سینان آکچیل
مصطفی ججلی لیلا مجنون
مصطفی ججلی بیلمدیم
 مصطفی ججلی بن بو شهیرده
مصطفی ججلی – بدل
 مصطفی ججلی – موهور

 مصطفی ججلی – سیم سیاه
مصطفی ججلی
 مصطفی ججلی
 مصطفی ججلی دون
 پروانه از مصطفی ججلی

  • 27 نوامبر 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید