دانلود آهنگ های تارکان (رقص غمگین شاد مشهور)

دانلود آهنگ های تارکان (رقص غمگین شاد مشهور)

دانلود مشهورترین غمگین شاد و رقص آهنگ تارکان – آهنگ معروف تارکان ترکیه ای فول آلبوم کامل Tarkan

تارکان

تارکان

تارکان تِوِت‌اوغلو (به ترکی استانبولی: Tarkan Tevetoğlu) با نام هنری تارکان ، زادهٔ ۱۷ اکتبر ۱۹۷۲ (25 مهر 1351) خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ترکیه است.

تارکان در شهر آلزی در ایالت راینلاند-فالتز آلمان غربی به دنیا آمد و بزرگ شد. او در سال 1986 به همراه خانواده به ترکیه آمد و در نتیجه علاقه به موسیقی که از کودکی شروع شد، اولین تحصیلات موسیقی خود را در شهر کارامورسل آغاز کرد و در آنجا دوران دبیرستان خود را آغاز کرد. در سال‌های بعد با مهمت سوغوت اوغلو، مالک شرکت استانبول پلاک آشنا شد و با این شرکت قرارداد آلبوم امضا کرد.

تارکان زمانی که ۱۹ سال داشت با مدل فرانسوی ژولیت رابطه‌ای را آغاز کرد که دو سال بیشتر به طول نینجامید. در سال ۱۹۹۴ رابطه اش با یکی از روزنامه‌نگاران ترکیه به نام الیف دائدویرن را تأیید کرد. رابطه این دو علی‌رغم اختلاف سنیشان (الیف ۶ سال از تارکان بزرگتر بود) عالی پیش می‌رفت، ولی درست زمانی که تارکان برای ادامه تحصیل به آمریکا عزیمت کرد رابطه‌شان رو به سردی رفت که در نهایت در سال ۱۹۹۶ از هم جدا شدند. در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ به مدت ۷ سال با بیلگه اوزترک در رابطه بود و در حالی که خبرهایی از ازدواج این دو به گوش می‌رسید راه‌هایشان را از هم جدا کردند. تارکان در ششم ماه مهٔ ۲۰۱۶ در شهر کلن آلمان با پینار دیلک ازدواج کرد. دیلک یکی از طرفداران دیرینه تارکان بود که در سال ۲۰۱۰ در یکی از کنسرت‌های تارکان با هم آشنا شده بودند.

.

آهنگ تارکان Tarkan – Öp

دانلود

.

.

آهنگ تارکان Tarkan – Ölürüm Sana

دانلود

.

.

آهنگ تارکان Tarkan – Gül Döktüm Yollarına

دانلود

.

.

آهنگ تارکان Tarkan – Sen Başkasın

دانلود

.

.

آهنگ تارکان Tarkan – Hüp

دانلود

.

.

آهنگ تارکان Tarkan – Ay

دانلود

.

.

آهنگ تارکان Tarkan – Kuzu Kuzu

دانلود

.

.

  • 26 نوامبر 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید