دانلود آهنگ های شاهرخ (قدیمی غمگین ریمیکس)

دانلود آهنگ های شاهرخ (قدیمی غمگین ریمیکس)

دانلود تمامی آهنگ های قدیمی و غمگین بهمن 57 شاهرخ با لینک مستقیم فول آلبوم تکی و یکجا به صورت ریمیکس رادیو جوان دانلود آهنگ های قدیمی شاهرخ Shahrokh

شاهرخ

شاهرخ

شاهرخ در دهم آذرماه ۱۳۳۲ در شهر تهران متولد شد، پدرش عیسی و مادرش نرگس نام داشت. وی در سن ۱۱ سالگی مادرش را در بستر بیماری از دست می‌دهد و سه‌سال بعد نیز پدرش فوت می‌کند. شاهرخ در همان دوران نوجوانی در دامان خواهر بزرگ‌تر خود تربیت و پرورش یافت. در دبستان بامشاد و دبیرستان مروی تحصیل کرد و تحصیلات موسیقی خود را در تالار رودکی و تئاتر جامعه باربد گذرانید.

در سن ۱۲ سالگی فعالیت هنری خود را در برنامه کودک رادیو ایران آغاز نمود و در همان سال‌ها به تشویق پدرش برای فراگیری ردیف‌های موسیقی ایرانی در کلاس‌های اسماعیل مهرتاش به مدت ۱۰ سال شرکت کرد.

شاهرخ در سن ۱۴ سالگی ترانه «دوستت دارم» را به دنیای موسیقی پاپ ایران ارائه داد که مورد تشویق و حمایت مردم قرار گرفت، نام دومین ترانه وی «شبا بی‌تو» و بعدی نیز «راه بیفت» نام داشت و در سریال «غریبه» ترانه‌ای به همین نام اجرا کرد که به مدت ۲ سال هرشب از شبکه یک تلویزیون ملی ایران پخش می‌شد.

در سال ۱۹۷۵ جهت ادامه تحصیل موسیقی و فعالیت در ارکستر فلارمونیک شهر لس آنجلس به ایالات متحده آمریکا مهاجرت می‌کند. او بعد از ویگن دومین هنرمند آوازخوان مقیم لس آنجلس بود.

شاهرخ در هنگام آغاز انقلاب ۱۳۵۷، به ایران بازمی‌گردد تا در کنار خانواده خود باشد و شب قبل از ورود روح‌الله خمینی به ایران، به ایالات متحده نقل مکان می‌کند.

.

آهنگ شاهرخ الکی

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ اندوه

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ عاشق

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ 

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ بزک

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ دلداده

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ دل ما بین

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ دلشوره

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ دنیای بی قانون

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ غریب

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ حض کردم

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ خیال نکن

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ خوشحال

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ کی گفته

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ نازکی مثل گل

دانلود

.

.

آهنگ شاهرخ تو نمیذاری

دانلود

.

  • 24 نوامبر 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید