دانلود آهنگ های محسن لرستانی (لاتی شاد جدید بهترین)

دانلود آهنگ های محسن لرستانی (لاتی شاد جدید بهترین)

بهترین آهنگ محسن لرستانی لاتی و شاد ریمیکس بیس دار شوتی تمام آهنگ ها با فول آلبوم تکی و یکجا برای ماشین با اهنگ معروف Mohsen Lorestani

محسن لرستانی

محسن لرستانی

محسن لرستانی (زادهٔ ۳۰ آبان ۱۳۵۸) خوانندهٔ اهل ایران است. او در اسفند ۱۳۹۷ بازداشت شد و در سال ۱۴۰۰ با وثیقه سه میلیاردی از زندان آزاد و تبرئه شد. در آذر ۱۳۹۸ وکیل دادگستری اعلام کرد محسن لرستانی، به ایجاد یک گروه اینستاگرامی ویژه افراد تراجنسی متهم شده‌است.

محسن لرستانی در ۳۰ آبان ۱۳۵۸ در کرمانشاه به دنیا آمد. لرستانی از سال ۱۳۸۶ در کنار برادرش با انتشار دو آهنگ «زندان» و «غربت» کار حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

در مهر ۱۳۹۸ صدای آمریکا با استناد به اطلاعات یک منبع مطلع گزارش داد جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده محسن لرستانی، روز دوشنبه ۱۵ مهر در شعبهٔ ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شده‌است. در آن زمان رسانه‌های نزدیک به نهادهای امنیتی به نقل از وکیل این خواننده، اعلام کرده بودند که موضوع اتهام لرستانی در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی است که در فضای مجازی منتشر کرده و او شاکی خصوصی ندارد.

در آذر ۱۳۹۸، کاظم حسینی، وکیل دادگستری اعلام کرد لرستانی، به ایجاد یک گروه اینستاگرامی ویژه افراد تراجنسی متهم شده و به همین دلیل با اتهام افساد فی الارض روبرو است. به گفتهٔ حسینی، متهمان اصلی پرونده نظامی هستند و اتهام‌های مطرح‌شده دربارهٔ لرستانی شائبهٔ وجود «پرستوهای ترنس» در پرونده را تقویت می‌کند.

سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی اعلام کرد هنگامی که لرستانی در منزل مادرش در سعادت‌آباد تهران به سر می‌برد، در ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بازداشت شد. او در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ با وثیقه ۳ میلیاردی از زندان آزاد و تبرئه شد

 محسن لرستانی رکب


 محسن لرستانی بی کس
 محسن لرستانی زندونی
 محسن لرستانی بی وفایی
 محسن لرستانی برار
 محسن لرستانی نگین
 محسن لرستانی دوست دارم
 محسن لرستانی مونس دردم
 محسن لرستانی کارتن خواب
 محسن لرستانی بزن تار


 محسن لرستانی ساقی
 محسن لرستانی نارفیق
 محسن لرستانی نامرد
محسن لرستانی لیلا
 محسن لرستانی بچه قرتی
 محسن لرستانی وابسته
 محسن لرستانی بچه ننه

  • 14 ژانویه 2024
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید