دانلود آهنگ های عهدیه قدیمی و خاطره انگیز

دانلود آهنگ های عهدیه قدیمی و خاطره انگیز

اهنگ عهدیه ,دانلود آهنگ های عهدیه mp3 ,اهنگ کاباره ای عهدیه ,عهدیه قدیمی شاد ,دانلود آهنگ های عهدیه شاد ,اهنگ های عاشقانه عهدیه ,صدای عهدیه

عهدیه

عَهدیه (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۲۸ در تهران) از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی است. او از سال ۱۹۷۶ تا کنون همراه با خانواده اش در مادرید، اسپانیا زندگی می‌کند. عهدیه بدیعی، جزو بهائیان ایرانی است.

عَهدیه بدیعی در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد. و همچنین پدرش اهل روستای سهزاب توابع شهرستان سراب است از سن پنج شش سالگی در گردهمایی هایِ خانوادگی می‌خواند. سر انجام با تشویق، راهنمایی و پشتکار مادرش در سنّ ۸ سالگی به رادیو ایران و برنامهٔ کودک راه پیدا کرد. در آن زمان خوانندگان برنامهٔ کودک آهنگ‌های خوانندگان بزرگتر را می‌خواندند ولی اشعار آن‌ها عوض شده و مناسب با حال و هوای بچه‌ها سروده می‌شد.

در حدود ۲۰۰ ترانه برای بچه‌ها خواند. ارکستر برنامهٔ کودک که او را همراهی می‌کرد، از بهترین و هنرمندترین افراد تشکیل شده بود که به‌طور رایگان و صرفاً به خاطر عشق به این برنامه همکاری می‌کردند. از جمله سورِن، آهنگساز که چند ساز مختلف را به خوبی می‌نواخت: ویلن، بانجو ماندولین، پیانو و آکوردئون. واروژان که معمولاً کنترباس می‌نواخت و در موسیقی پاپ دستی داشت. منوچهر بیگلری که نوازه ترومپت بود. آندرانیک پیانست و نیکُل الوندی نوازنده جاز به‌شمار می‌آمد.

دختران نیکُل یعنی آلیس و بلّا هم از خوانندگان خوب برنامهٔ کودک بودند و همچنین سیما بینا که قدیمی تر از عهدیه بود. مادر عهدیه نه تنها همیشه همراه و راهنمای او بود بلکه اشعار ترانه‌های عهدیه را برای برنامهٔ کودک می‌سرود. رئیس برنامهٔ کودک در آن زمان داوود پیرنیا بود که برنامه‌های کلاسیک گل‌ها نیز به ابتکار و سرپرستی ایشان تهیه می‌شد. داوود پیرنیا از همان موقع به عهدیه می‌گفت که وقتی بزرگتر شد در برنامه‌های گل‌ها خواهد خواند و همین‌طور هم شد یعنی اوّلین برنامهٔ گل‌ها (شاخه گل شمارهٔ ۳۲۸) را در سنّ ۱۴ سالگی اجرا کرد. از همان سنّ ۱۳ – ۱۴ سالگی در برنامهٔ دیگری هم بنام جوانان شروع به خواندن کرد و تقریباً ۳۰ ترانه برای این برنامه خواند.

.

عهدیه شاد

دانلود

.

.

عهدیه رقص کاباره ای

دانلود

.

.

عهدیه قدیمی خاطره انگیز

دانلود

.

.

عهدیه رقص لرزان

دانلود

.

.

عهدیه صوتی

دانلود

.

.

عهدیه بندری قدیمی

دانلود

.

.

عهدیه ریمیکس جدید ناجی موزیک

دانلود

.

.

عهدیه خاطره انگیز

دانلود

.

.

عهدیه متن فیلم

دانلود

.

.

عهدیه از فیلم قدیمی ایرانی

دانلود

.

.

عهدیه ریمیکس

دانلود

.

.

عهدیه کار گلزار

دانلود

.

.

عهدیه زمان قدیم شاه

دانلود

.

.

عهدیه رقص در کاباره

دانلود

.

.

عهدیه جدید و شاد

دانلود

.

.

عهدیه mp3

دانلود

.

.

عهدیه صوتی

دانلود

.

  • 20 ژانویه 2024
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید