دانلود آهنگ های عرفان پایدار (فول آلبوم تکمیل)

دانلود آهنگ های عرفان پایدار (فول آلبوم تکمیل)

دانلود تمامی آهنگ های رپ عرفان پایدار فول آرشیو کامل به صورت تکی و یکجا با لینک مستقیم و پخش آنلاین Erfan Paydar

پایدار

عرفان حاج‌رسولی‌ (زادهٔ ۱۲ مرداد ۱۳۶۲) که با نام هنری عرفان پایدار شناخته می‌شود، خواننده و رپر اهل ایران است. وی مؤسس و بنیانگذار گروه موسیقی پایدار است. او فعالیت خود در عرصهٔ موسیقی را با ترانهٔ «شستشو» آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶، اولین آلبوم خود را با نام از خانه تا گور منتشر کرد. او پس از انتشار این آلبوم، پنج آلبوم دیگر با نام‌های همیشگی (۱۳۸۹)، خداحافظی (۱۳۹۴)، آیت الترپ (۱۳۹۷)، انگیزه (۱۳۹۹) و نور (۱۴۰۱) منتشر کرده‌است.

عرفان با انتشار خداحافظی در ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، برای مدتی از عرصهٔ رپ فارسی کناره‌گیری کرد که به گفتهٔ خودش، دلایل خداحافظی‌اش در آلبوم ذکر شده‌است و یکی از آن دلایل که در برنامه چندشنبه با سینا گفته بود مشکلات عاطفی بود که در چند سال برایش اتفاق افتاده بود. او در سال ۱۳۹۶ با تک‌آهنگ «خوش اومدی» با همراهی کنیس به عرصهٔ موسیقی بازگشت و بعد از منتشر کردن چندین تک‌آهنگ، آلبوم مشترک خود با جیدال و به نام آیت الترپ را در ۲۱ دی ۱۳۹۷ منتشر کرد.

عرفان حاج‌رسولی‌ در ۱۲ مرداد ۱۳۶۲ در اصفهان به دنیا آمد ولی به گفته خودش در آهنگ ۱۴۰۰ که در کنار اصفهانی بودن آذری (آذربایجانی) نیز هست، زمانی که ۱۶ سال داشته از ایران به کالیفرنیا نقل مکان می‌کند. او در مصاحبه‌ای می‌گوید در زمان‌های مختلف بین ایران و آمریکا در حال رفت‌وآمد بوده‌است. همچنین وی بخشی از زندگی خود را در دبی گذرانده‌است و به گفته خود او در مصاحبه با چندشنبه با سینا، عرفان بعد از آلبوم خداحافظی از دبی به آمریکا بازگشت.

.

آهنگ عرفان پایدار منو نترسون

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار جنبه

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار برنامه

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار چی میگی

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار درس

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار انعکاس

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار فرق داره

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار همیشگی

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار خدافظی

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار خوش اومدی

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار لورازپام

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار منتظر

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار یادته

دانلود

.

.

آهنگ عرفان پایدار مگه مجبورم

دانلود

.

  • 20 نوامبر 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید