دانلود آهنگ های شهرام کاشانی قدیمی و شاد برای عروسی

دانلود آهنگ های شهرام کاشانی قدیمی و شاد برای عروسی

اهنگ شهرام کاشانی ,دانلود اهنگ شهرام کاشانی شاد ,عروسی قدیمی ,آهنگ معروف شهرام کاشانی ,دانلود فول آلبوم با کیفیت 320 ,به صورت یکجا

شهرام کاشانی

شهرام کاشانی (۱۶ تیر ۱۳۵۳– ۶ مرداد ۱۴۰۰) خوانندهٔ پاپ ایرانی بود. او در تهران متولد شد اما در نوجوانی از ایران رفت و سالها در ایالات متحده آمریکا به خوانندگی مشغول بود.

شهرام شهبال معروف به شهرام کاشانی یا شهرام کِی در ۱۶ تیر ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی در دوران نوجوانی ایران را ترک کرد. چند سال را در کشور ترکیه زندگی کرد که به گفته خودش به زبان ترکی استانبولی مسلط بود. وی در سن هجده سالگی فعالیت خوانندگی را در ایالات متحده آمریکا آغاز نمود؛ همچنین مدت سه سال را در دُبی سپری کرده و پس از آن در شهر لس آنجلس سکونت یافت. شهرام کاشانی در مصاحبه ای اعلام کرد که اردبیلی است و در جواب شایعات پاسخ داد که شوهر سابق گوگوش (محمود قربانی) در برهه ای با مادر وی ازدواج کرده‌است، ولی پدر بیولوژیک او نیست. نام پدر اصلی وی فرخ شهبال می‌باشد که هم‌اکنون با دو فرزند دیگر خود در کانادا یا آلمان زندگی می‌کند

.

شهرام کاشانی نازی جون

دانلود

.
.

شهرام کاشانی دختر بندری

دانلود

.
.

شهرام کاشانی یادم نمیره

دانلود

.
.

شهرام کاشانی گل یخ

دانلود

.
.

شهرام کاشانی بازی تموم

دانلود

.
.

شهرام کاشانی عشق با من نیومده

دانلود

.
.

شهرام کاشانی فریاد

دانلود

.
.

شهرام کاشانی از تو نمیشه گذشت

دانلود

.

شهرام کاشانی مدت‌ها به بیماری کبد مبتلا شده بود. این بیماری ناشی از زیاده‌روی وی در مصرف مشروبات الکلی بوده‌است. شهرام کاشانی در این مورد به مجله جوانان گفته بود:
قصه دردسرهای من شاید از ده سال پیش شروع شد که به هر مجلسی می‌رفتم، بساط مشروب برپا بود، من به‌مرور به کبدم صدمه زدم، سه سال و نیم پیش که من به دبی نقل مکان کردم، افراط در مشروبخواری به من صدمه زد.
.

شهرام کاشانی آفتاب

دانلود

.
.

شهرام کاشانی همه میگن

دانلود

.
.

شهرام کاشانی جیگر

دانلود

.
.

شهرام کاشانی ای یار

دانلود

.
.

شهرام کاشانی برو دیگه

دانلود

.
.

شهرام کاشانی ستاره

دانلود

.
.

شهرام کاشانی فاصله

دانلود

.
.

شهرام کاشانی دروغه

دانلود

.
.

شهرام کاشانی یه ماچ بده

دانلود

.دانلود آهنگ های خاص و کمیاب

  • 9 سپتامبر 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید