دانلود آهنگ های آرش (گلچینی از بهترین ها قدیمی و جدید)

دانلود آهنگ های آرش (گلچینی از بهترین ها قدیمی و جدید)

اهنگ آرش ,دانلود گلچینی از بهترین آهنگ های آرش و هلنا ,اهنگ آرش و هلنا قدیمی ,دانلود تمام اهنگ های ارش ,دانلود اهنگ ارش قدیمی شاد فول آلبوم

آرش

آلکس آرش لَبّاف (زادهٔ ۳ اردیبهشت ۱۳۵۶) که با نام آرش بهوند شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کنندۀ موسیقی ایرانی-سوئدی است. او یکی از داوران مسابقۀ پرشیاز گات تلنت بوده‌است.

آرش لَبّاف، ۳ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او و پدر و مادرش در نزدیکی پارک ملت زندگی می‌کردند. آرش تا سن ده سالگی در تهران زندگی کرد و پس از آن به سوئد نقل‌مکان کرد، جایی که هنوز در آنجا زندگی می‌کند. آرش و خانواده‌اش در آغاز به شهری با نام اوپسالا و پس از آن به مالمو رفتند. وی در گفت‌وگو با تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی گفته‌است که مادر و پدرش به ترتیب از شهرهای شیراز و اصفهان هستند.

وی به دلیل اشتیاقش به موسیقی، پس از تحصیل در کالج، شروع به نوشتن موسیقی کرد. در ابتدا کار خود را در گروهی به همراهی کامرون کارتیو و چند تن دیگر آغاز کرد که در کلوپ‌ها و بارها می‌خواندند، اما پس از پیشرفت بیشتر در موسیقی، نخستین آلبوم خود را با نام آرش در ۱ فوریه ۲۰۰۵ منتشر کرد که در جدول‌های موسیقی تاپ ۱۰ سوئد شماره یک شد و پس از مدتی در اروپا به شهرت رسید. آلبوم او سومین آلبوم پرفروش شناخته شد. وی علت اینکه به زبان فارسی و نه انگلیسی می‌خواند را عشق به ایران و زبان فارسی عنوان کرده‌است. آرش پیش از جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶، ترانهٔ «ایران ایران» را به نمایندگی از کشور ایران با همان ملودی «موزیک زبان من است» اجرا کرد.

.

آرش و هلنا یک شب در دبی

دانلود

.

.

آرش تیکه تیکه کردی

دانلود

.
.

آرش تکون بده

دانلود

.
.

آرش و هلنا آنجل

دانلود

.
.

آرش دنیا

دانلود

.
.

آرش اسمت چی چیه

دانلود

.
.

آرش زندگی باحاله

دانلود

.
.

آرش بگو ای یار بگو با همراهی ابی

دانلود

.
.

آرش ملودی

دانلود

.
.

آرش ایران (جام جهانی 2014)

دانلود

.
.

آرش دوست دارم

دانلود

.
.

آرش مری جین

دانلود

.

  • 9 سپتامبر 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید