دانلود آهنگ های ستار به صورت فول آلبوم جدید و قدیمی

دانلود آهنگ های ستار به صورت فول آلبوم جدید و قدیمی

اهنگ ستار ,دانلود 10 آهنگ برتر ستار ,بهترین اهنگ های ستار قدیمی ,لیست ترانه های قدیمی ستار ,دانلود اهنگ ستار غمگین قدیمی فول آلبوم

ستار

عبدالحسن ستّارپور مشهور به ستار (زاده ۲۸ آبان ۱۳۲۸ در تهران)، خوانندهٔ شهیر موسیقی سنتی و پاپ ایرانی و مقیم لس آنجلس است.

ستار با نام اصلی عبدالحسن ستارپور در ۲۸ آبان ماه ۱۳۲۸ در تهران متولد شد.او سه برادر و دو خواهر دارد. دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهباز تهران گذراند. ستار تحصیلات خود را در دبستان و دبیرستان اقبال به اتمام رساند و مدرک کارشناسی را در رشتهٔ اقتصاد سیاسی بین‌المللی از دانشگاه علامه طباطبایی گرفت.[نیازمند منبع] او به زمینه‌های مختلف هنری و ورزشی به‌خصوص فوتبال علاقه‌مند بود و در تیم‌های فوتبال بازی می‌کرد. حتی بعدها در جوانی و میان‌سالی نیز علاقه‌مند و پیگیر فوتبال بوده و کاپیتان تیم فوتبال هنرمندان نیز گردید.

استعداد ستار و مهارت او در موسیقی سنتی و پاپ ایرانی به او کمک کرد تا به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های موسیقی ایران تبدبل شود. محبوبیت ستار در سن ۲۲ سالگی با خواندن ترانهٔ خانه‌به‌دوش که بر اساس سریال خانه‌به‌دوش (مراد برقی) به کارگردانی و بازیگری پرویز کاردان بود آغاز گشت. بعدها ستار ترانه‌های بسیاری از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را خواند و جزء خوانندگان شاهنشاهی پهلوی گشت. ستار، گوگوش، هایده و مهستی از جمله نخستین خوانندگانی بودند که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ به‌طور رسمی از سوی دولت پادشاهی برای اجرای برنامه به کشورهای دیگر فرستاده شدند و بعد از آن حمیرا نیز به آنها پیوست. در طول تمام مدت انقلاب و تاکنون، ستار تنها خوانندهٔ ایرانی است که هنوز به دربارها و جشن‌های رسمی دولت‌های دیگر دعوت می‌شود. ستار اولین خوانندهٔ ایرانی بود که با خوانندگان کشورهای دیگر در یک سالن برنامه اجرا کرد که از مهم‌ترین این برنامه‌ها، می‌توان به کنسرت ستار با گروه بانی ام در دههٔ هشتاد و در شهر لندن اشاره نمود. از دیگر فعالیت‌های بین‌المللی ستار، ضبط یک آلبوم با خوانندهٔ اسرائیلی عیدان رایخل است.

دانلود اهنگ ستار بنام شازده خانم

.

آهنگ ستار آب

دانلود

.

.

آهنگ ستار آهو

دانلود

.

.

آهنگ ستار اخرین تلاش

دانلود

.

.

آهنگ ستار عروسک

دانلود

.

.

آهنگ ستار عروسی

دانلود

.

.

آهنگ ستار عاشق خجالتی

دانلود

.

.

آهنگ ستار عسل

دانلود

.

.

آهنگ ستار عزیز دردونه

دانلود

.

.

آهنگ ستار بهار من گذشته شاید

دانلود

.

.

آهنگ ستار بیگانگی

دانلود

.

.

آهنگ ستار ای دل ای دل

دانلود

.

.

آهنگ ستار گلبانو

دانلود

.

.

آهنگ ستار گل کاغذی

دانلود

.

.

آهنگ ستار گلگشت

دانلود

.

.

آهنگ ستار همسفر

دانلود

.

.

آهنگ ستار خاکی

دانلود

.

.

آهنگ ستار نفرین

دانلود

.

.

آهنگ ستار رفیق

دانلود

.

.

آهنگ ستار سلام

دانلود

.

.

آهنگ ستار سر سپرده

دانلود

.

.

آهنگ ستار صدای بارون

دانلود

.

.

آهنگ ستار شاهزاده خانم

دانلود

.

  • 7 سپتامبر 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید